Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, September 28, 2010

Back in KL

So now I'm back in KL. Bawak balik sedikit kek lapis untuk makan-makan dan jugak kut-kut ada yang berkunjung ke rumah ke. Huhu. Aku tunggu bila dah pindah ke rumah sendiri baru nak buat open house ke ape ke. Bile la agaknya tu ek? Tunggu si hubby kata OK.

Outfit balik KL.
Printed spaghetti top from Seed, cardi from Japan,
Jeans from Levis, heels from Charles & Keith,
accessories from Diva

Si Kecik

Sampai-sampai je KLIA, terus pecut gi rumah Nazreen, ex-crew AirAsia sebab die invite for 1st birthday party anak die Aaron. Jumpe la dengan ex-crew lain Zueryn datang dengan hubby dan Yati dengan hubbynye Anuar steward AirAsia gak, dengan baby diorang sekali BenGy. Sempat gathering la ni. Hehe... Apapun nampak cam semua masih maintainsss je...Hahaha.. masih kene jaga imej walaupun ex cabin crew...kukuku yelah tu...taklaaa, aku dah menggemuk. Adoi nak kene jaga makan ni.

Time keje AirAsia dulu takpernah pun nak diet-diet. Body tetap maintain la tu jugak. Walaupun melantak je keje. Berat tak juga naik-naik. Sampai ada crew tu masa fly dengan aku die dok sebok telek aku masa aku melantak dalam flight. Die tanye "Ko ni makan banyak-banyak, makanan tu pi mane?" Entahlah, keje penat kot. Sekarang bila nak makan je kene pikir 10 kali. Perut lak dah ada spare tyre campur lagi sebab dah beranak. Adei dei. Agaknya kalau aku pakai skirt merah AirAsia lama aku tu, mau nye takdapat zip, takpun baru pasang sampai peha dah takmuat!! Waaaaaaaaaaa!!

Si Yati dah jadik model, Zueryn lak ada business baju online dan si Nazreen tu bukak tadika. Aku lak? Bolehlah, ada rezeki sikit jadik freelance design. Yeke? Hahaha...tengah mencari-cari arah tuju. Anyway Happy 1st Birthday to Aaron! Buat geng-geng AirAsia, lenkali kite lepak lagi.

Mak-Chicks : Nazreen, Yati, Aku, Zueryn

Bengy, Aaron (Birthday Boy), Cuki (masing-masing busy sendiri)

Bapak-bapak

No comments:

Post a Comment