Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 1, 2010

10 to 2 at Jalan TAR



Jalan Tunku Abdul Rahman/Jalan Masjid India. Dua jalan ni adalah jalan wajib dikunjungi setiap kali bulan Ramadhan. Kat sinilah tempat paling senang nak carik baju melayu, baju kurung, songkok, tudung, brooch, biskut raya, segala bapak kain dan sebagainya semua untuk Hari Raya. Aku datang sini sebab nak carik songkok si kecik, baju Melayu si hubby, baju kurung yang mak aku pesan dan lagi aku nak ambik baju kurung yang aku beli tapi aku suruh tailor aku yang kat Pertama Complex tu tambah manik sikit.


Tapi paling best pegi Jalan TAR ni kalau takde bawak budak. Sebab kesian tengok budak kecik, dahla hari panas terik, jalan himpit2, hari Isnin pun orang penuh sesak, gerai kiri kanan and very close to each other. Stroller si kecik pun kitorang tak bawa sebab susah nak tolak kat area tu. So si hubby je yang dukung si kecik all the way..

F21 printed top, Cotton On green spaghetti strap dress,
unbranded white tube dress turned skirt, Vincci pump shoes,
unbranded bangles, Coach slingbag

No comments:

Post a Comment