Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 26, 2010

Hujung Minggu yang Sibuk

Banyak jugak program hujung minggu lepas. Sabtu tengahari pergi ke Hulu Langat dengan kawan-kawan papa untuk menghadiri wedding skoolmate mereka iaitu Zain. Lupe lak nama wife die. Sweet couple =)) Merah gitu.. Aku tak pernah lagi jejak kaki ke Hulu Langat, and that area is quite far from KL.

Congratulations to the newly wed.

Petang lak kuar beli groceries jap. (Left photo)
Malam gi fetch my cuzens and auntie at LCCT yang datang from Kuching. (Right photo)

Left:
Yellow inner from F21
Grey tee from Levis
Purple 3/4 jeans from Pop Soda
Bag from Coach

Right:
Floral jacket and grey leggings from F21
Pink tee from Hard Rock Beirut
Pump shoes from Bandung

Ahad lak kitorang semua keluar gi jenjalan kat MidValley. Gi Kamdar tengok kain. Oh ya I need to find kain hijau nak buat baju for my cousin's wedding (weh aku ada banyak cousin la, takboleh bagitau cousin yang mana satu, kene surprise dulu ni) . I found one, but in the end tak jadi beli sebab rasa nak tengok kat Jalan TAR pulak next Saturday.

Yellow inner from F21
Pink tee from Hard Rock Bali
Knitted vest from F21
Skinny jeans from Levis
Wedges from Charles&Keith
Bag from Coach
Bracelet from Bandung

Oleh kerana aku dan papa masih lagi termimpi-mimpi dan terliur dengan keenakan rib kat Tony Romas, maka tanpa menanya pendapat orang lain, kami berdua menetapkan Tony Romas tempat untuk lunch Ahad itu. Lantakla orang lain nak makan apa. Hahaha! (Gelak jahat jap) Memang berbaloi. Kali ni aku taknak order tayar basikal lagi tapi aku hentam sepinggan rib campur mashed potato, shrimp dan nasi kuning (nasi minyak ke hape?) bersama bottomless Ice Lemon Tea. Slurppp! Sedap, tak tipu. Tapi takbolehlah selalu makan kat sini. Boleh kering poket dibuatnya. Oh, cousin dan auntie aku dari Klang juga join kitorang makan kat sini. Lama juga tak jumpa diorang.

Setelah kekenyangan macam badak sumbu, kami pun pegila jalan-jalan lagi.
Pada mulanya memang takde pun plan nak shopping benda lain selain benda yang perlu dibeli, tapi sekali lagi aku tergugat dengan tulisan Charles & Keith....Eh ada sale tau! Harus masuk. Dahtu teringat pulak dulu aku pernah aim satu kasut tu, tapi tak jadi beli masa tu sebab pakaian aku pakai cam tak sesuai nak testing dengan kasut tu. alah pendek citer aku kebas satu OK! (Gambar kasut baru paling bawah)


Red pumps from Bandung

Nasib baik bawak spare pump shoes. Kaki dah sakit pakai wedges tu so bolehlah tukar ke pumps.

Penat jalan-jalan lagi kitorang duduk makan pancakes kat House of Pancakes. Adoi makan je kojo. Mau naik berat camni. Takleh la pakai baju size S lagi. Adoi adoi adoi.


My new love: Cream Oxford Booties from Charles & Keith (isn't it beautiful?)

9 comments:

  1. Homaigod,kacaknya kasut last ya!!!

    ReplyDelete
  2. Hehehe ko suka juak? Aku lom ada kasut camtok yalah teringin lalu lalu. hehehe

    ReplyDelete
  3. Sitok pun banyak bah pumps / heels kacak2. Tp, ya la...aku lom dpt gik mok pake. Bilalah dapat pake tok? alu sik settle down gik aku tok eh. Mala berpindah randah.

    ReplyDelete
  4. Nang benar Carol, mun gik lom settle down susah nak bebeli pakey dirik sendirik. kitak orang pulang tok for good kah? or balit agik sinun lak?

    ReplyDelete
  5. wedy...byk ur outfits kacak2 & fab shoes.

    ReplyDelete
  6. Nya lah soalan nok aku sik pat mok jawab gik tok, hehe...benar bah. susah gilak mok berangkut. Last heels aku beli was kasut kawen dolok!!!cayak sik? hahaha

    ReplyDelete
  7. ubong: hehe thanks, mun ada duit extra nang aku shopping jak jak. iskkk....

    carol: yarabi, benar kah? yang lain ya pumps kah? yalah mun sik dipakey sikda guna juak beli kan.

    ReplyDelete
  8. Aok, i've been wearing flats since then bah. hehe...ada aku nangga that white booties marek :)

    ReplyDelete
  9. carol: hehehe ko pegi usha kat c&k kah? =P

    ReplyDelete