Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 20, 2010

21 @ F21

Sebenarnya tujuan utama gi One Utama Ahad lepas sebab nak lunch kat Sushi Zanmai dan shopping groceries. Pastu aku ingat nak singgah ZARA jap tetapi belum sempat sampai ke ZARA, aku terbelok pulak ke Forever21. Mannequin kat cermin F21 tu memanggil2 aku macam ada emergency pulak..
So aku dengan muka blank melangkah masuk ke F21 sambil mata terus meliar tengok benda-benda yang bergantung-gantungan, nafas makin cepat, kepala makin pening, tangan pun makin laju meraba-raba benda-benda bergantungan tu..

Aku: Papa, kali ni banyakla pulak baju yang best-best.
Papa: Yeke?
Aku: Yup, ada sekali dulu nak beli, langsung takde satu pun menarik. Nak beli bole?
Papa: Belila, nanti potong from allowance.

Tup-tup aku kebas 21 helai pakaian. Crazy, no?
Lantaklah. Duit laki aku.
1 dress
1 jacket
1 vest
3 leggings
5 skirts
6 plain tight t-shirt
4 cute tops


6 comments:

  1. haha potong allowance ek.kasik pujuk2 sket supaye tak potong allowance tu:P

    ReplyDelete
  2. whoa! tak pernah aku shoping baju smp 21 helai. hehe..kagum neh...

    ReplyDelete
  3. sik hal dy...lamak dah sik shopping kan. (-:

    ReplyDelete
  4. dami: hahaha..kena potong tu, dah terover shopping dah!!
    zila: adoi aku memang salu camni. kalau lama tak shopping, tetiba je aku terbeli banyak...adoi..
    nur: berayas lah ya nak? hahaha

    ReplyDelete
  5. HOMIGOD!!!! LOVE THEM ALLLLLL!
    esp the tight basic tees! you'll find the useful im sure, relax looks boleh, dressy also can, layering kan!!!!
    now im sure youre more than motivated to play dress up!!!! cepat2 snap2 outfit and post kat blog understand?? hahahaha

    ReplyDelete
  6. yanny: hahaha i love u so much!!! u memang sama kepala ngan i!! itula boleh i try macam2...huhu... okie will post my outfit kalau i ada kluar jalan2 okie! make sure u check out my blog k!! =p

    ReplyDelete