Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 3, 2010

...and they live happily ever after.

Hari ini tepat 4 tahun aku dan hubby menjalinkan hubungan sulit mendirikan rumahtangga. Best best dan best. That's all I can say bila dah kawen. Hubungan lebih rapat and u will know completely everything about him. Baby baby baby I love u so so much and will always love u forever.

Happy 4 years Anniversary~

Kite beli couple ring...actually hubby nak hadiahkan aku ring baru sebab wedding ring aku jarang pakai since ada anak. Sebab, wedding ring tu diamond die terkeluar, jadi sedikit bahaya nak bawak anak ke sebab boleh scratch kat kulit baby yang halus. So kesian la kan. So aku pun jarang la pakai wedding ring. So papa belikan ring yang diamond die kat dalam. Jadi aku dapat pakai sementara anak2 masih kecil. Papa cakap bile anak dah besar nanti bolehlah pakai wedding ring balik.

No comments:

Post a Comment